Ik kan in nood 24 uur per dag bellen met Twinta voor technische storingen
Huurders moeten zich goed voelen in hun woning. Daar doen wij bij Twinta alles aan. De bewonersconsulent en de huismeester hebben hier een belangrijke rol in. Zij zijn het eerste aanspreekpunt voor huurders.
De heer Janssink, huurder van Twinta: “Als nieuwe huurder van Twinta werd ik meteen bezocht door de bewonersconsulent. Het is heel fijn dat ik een aanspreekpunt heb die dingen voor me kan regelen. Hij heeft ook heel korte lijnen met de huismeester en met andere organisaties. Zodra ik contact opneem met hem, doet hij zijn best om het probleem snel op te lossen. Dat waardeer ik enorm.”
“Ook de huismeester kwam zich direct voorstellen toen ik net mijn woning bij Twinta huurde. Hij adviseerde mij over sausen, schilderen, vloerbedekking leggen en gaf namen door van bedrijven voor diverse klussen. Het spreekuur vind ik heel fijn, evenals dat ik in noodgevallen 24 uur per dag met Twinta kan bellen over (technische) storingen.”
“Het aanvullend huurdersonderhoud is een uitkomst, want daardoor hoef ik zelf geen klussen uit te voeren. Als er bijvoorbeeld een radiator ontlucht moet worden, de ketel bijgevuld moet worden of ik een schilderij opgehangen wil hebben, wordt dat geregeld. Dat is ideaal natuurlijk.”