Ik hoef zelf nergens meer achteraan
Vanaf het allereerste contact met Twinta staan de woonconsulenten klaar voor onze huurders. Zij geven informatie over de huurwoningen, maken de huurcontracten en beantwoorden vragen van huurders. Zij zijn dus letterlijk het eerste aanspreekpunt voor alle huurders.
Mevrouw Oude Wolbers, huurder van Twinta: “Wat ik vooral heel fijn vind aan de woonconsulenten van Twinta, is dat ze een luisterend oor bieden voor mij als huurder. Je wordt nooit afgekapt of snel doorverbonden, je kunt rustig je verhaal doen. Daardoor weet je dat ze er voor mij zijn als ik ze nodig heb.”
“Toen ik van parkeerplaats wilde wisselen bij ons appartementencomplex, ging de woonconsulent meteen daarmee aan de slag. Ze bekeek wat de mogelijkheden waren. Toen bleek dat het kon, heeft ze het direct in gang gezet. Dat is voor mij als huurder ideaal, want ik hoef zelf nadat ik het telefoontje heb gepleegd nergens meer achteraan.”
“Ook als er onderling tussen huurders iets speelt, kan ik daarvoor contact opnemen met de woonconsulent van Twinta. Zij schakelt de bewonersconsulent in die het probleem probeert op te lossen. Ook de lijnen tussen de woonconsulent en de huismeester is heel kort. Mijn melding doe ik altijd via het algemene telefoonnummer en zij leggen mijn melding voor bij de huismeester of de technische medewerker.”